söndagt den 17 maj.

idag är det söndag,igen.
igår var jag med andrés och mös,det var egentligen ddisco men vi gick inte,jag hade ingen lust typ..
Jag hoppas hans öga är bättre idag de var hur uppsvullet som helst igår för han har fått en vagel innuti ögat,de gjorde jätteont sa han så jag som är så smart tog lite bedövning (ingenkänselbedövning) som man egentligen ska ha i munnen och gurgla med men jag strök lite på hans ögonlock ,de funka lite tror jag (?) han kunde bara blinka med halva ögonlocket efter haha;)
idag vakna jag 9.10 !!! :oooo
duscha,åt jordgubbar och nu sitter vid datorn.
idag ska jag försöka övertala mej själv att göra läxor och sen ska jag ta bussen till hedesunda och sova där över natten bara,min syster längtar efter mej.
Nu fick jag ett sms där de stog :
Jag var inte med mitt öga är jättesvullet:( 
så han är antagligen inte bättre,:(
aja nu ska jag packa väskan sen göra läxor (vilket betyder sitta framför tv:n) och plugga stenhårt! (Y
)
och jag som trodde vi var lediga imon oxåå,men så gick inte viljan till.

harebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0