2 september

nenu har jag faktiskt sprungit runt tillräckligt länge och leta efter usb-sladden utan att hitta den,ni får tyvärr inga bilder,haha fast en bild på mina apelsiner och min  milkshake kanske inte är så underhållande endå?

idag har skolan vart fruktansvärt seg,de är bara för regnet.. och so:n och svenskan,vårat språk fick sluta 20 minuter tidigare än alla andra så jag cykla ner till stan och köpte en tubhalsduk från gina som jag hade lagt undan,de var en vanlig svart,ska köpa en brun oxå,men den fanns inte i affären än.
Sen när jag var klar cykla jag tillbaka till skolan och träffa baby! vi cykla till busshållplatsen sen åkte han hem,jag cykla hem och typ satt mej med datorn.

Nu på kvällen har jag solat lite och gjort mej en milkshake och nu kollar jag på "the bachelorette"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0