en friday!

fredag,skola idag,vi hade redovisningar på so:n ,jag läste om några anledningar varför man vill vallfärda till Mekka och så.
Efter skolan gick jag hem,åt sen cykla/gick jag till aberg och träffa min älskling.
Vi gick till OKQ8 för att pumpa mitt cykelhjul som hade punka,tror vi hade i lite för mycket luft för att slangen till hjulet explodera iallafall efter 4 sekunder....
Senare gick vi till helges,där satt jag och kolla på honom och hans kompisar när dom spela fotboll i 3 timmar..
De var roligt endå,tiden gick fort.
Sen gick vi hem till honom så hämta pappa mej där.
När jag kom hem åt jag glassssss (dregel) och la mej i sängen.
Nu lär jag tvinga mej själv upp gen för att borsta tänderna...suck-..


här är en gammal bild från typ början av 2008


sov gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0