at the right spot,i min säng!

hellui igen! nu har jag kommit hem från mormor & morfar ,vi åt blåbär & popkorn och prata lite,jag lärde dom även hur man lyssna på musik på mobilen och hur man satt i hörlurarna,haha de känns typ som dom är lite efterblivna när man försöker lära dom hur mobilerna funkar,dom ställer liksom frågor som
-ska man trycka på musik för att komma till musiken?
haha,men man kan ju aldrig lära en gammal hund sitta som sagt,
Vi ungdommar får vår första mobil som ca 8åring eller till och med 6åringar har ju mobiler redan nu så de är inte så konstigt att vi tycker att dom äldre verkar lite korkade när dom inte förstår sej på en helt vanlig mobil i 60 års ålder..
aja,jag tror jag lyckades lära dom endå in i de sista!
Jag fick bra hårinpackning & schampoo av mormor mot mitt slitna hår,TACK SÅ MYCKET MORMOR!
DE BEHÖVDES VERKLIGEN! och så fick jag lite blåbär med mej hem av morfar!
nu ligger mamma och väntar på att jag ska  sätta på en film,jag tror till och med att hon har somnat av den långa väntetiden.
 jag kommer nog somna efter filmen så,
Hade!


hårinpackning från maria nila!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0