123 messy.

NU ÄR JAG SÅ JÄVLA ARG,JAG HADE SUTTIT OCH SKRIVIT DE "PERFEKTA" BLOGGINLÄGGET I 2 TIMMAR!
OCH VIPPS PÅ 2 SEKUNDER SÅ ÄR ALLT RADERAT!!

jag skriver därför en liten sammanfattning av allt nu för jag orkar inte skriva allt igen.

Fredag:

skola,sen ner på stan med lara för att hitta skor åt mej,hitta dessvärre inga,jag köpte däremot ett armband och en tröja.
vi fika på nya fiket Mocca med lisa.
Sen cykla jag hem och packa grejer sen skjusa pappa ut med till hedesunda.vid 21 kom min bbby till mej,vi kolla på film och myste,därefter somna vi.

Girls & fruktsallad på mocca

Lördag:

Vi vakna klockan 8 typ,jag vet,sjukt tidigt för att vara vi! vi kolla lite barnprogram sen gick vi upp och gjorde en äppelpaj,eller rättare sagt jag gjorde en äppelpaj,han hjälpte skala några av äpplena sen fastna han framför datorn med youtube och nåt töntspel.
När pajen var färdig tog vi en varsin tallrik med oss ner till källaren och kolla på "you got served" en av dom bästa filmerna jag sett faktiskt,och Cats & Dogs kolla vi oxå på.
Efter pajen blev vi väääldigt mätta så vi låg bara och tog de lugnt ett tag sen beställde mamma mat åt oss från pizzan.
Efter maten så duscha vi och sen typ bara la vi oss och kolla på film.












Söndag:

vi vakna vi 10 tiden,låg kvar i sängen och kolla på nickelodeon, våran favoritkanal,och de bästa som finns på den kanalen är självklart fairly odd parents .
Vid 1 så lärde vi gå upp och äta lite "frukost" och skynda iväg till min kusin Isaac som fyllde år.
Vi fika lite där,jag åt vindruvor och så tvinga jag i honom en bulle.
Vi spelade Wii ,jag var bäst och han sög..........eller jag vann i allafall på Baseball,och han var ganska duktig på Boxningen.......,men jag var endå bäst.........................
Efter alla tävligar,totte-sagor,och tågvägsbyggningar så beställde alla i släkten från pizzan,igen.
Jag kan inte beskriva hur mätt jag var efter den här helgen,asså jag har ALDRIG vart så mätt i mitt liv som jag var idag.
Andrés fick till och med bära hem mej från mina kusiner för jag inte kunde gå.
Jag är fullt seriös,jag måste skaffa hjälp mot mina fettomatvanor.
vid 18 så skjusa mormor och morfar hem oss.


Min älskling gjorde helgen till en av dom bästa,allt är roligt när han är nära<3


Nu ikväll har jag kollat på Notting hill och nu ska jag välja kläder tills imon,eller så kanske jag bara skiter i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0