two days!

heeeyy,igår var det spexfoto för alla nior, vår klass var "gangsters" hahah, så kul eftersom vår klass är typ raka motsatsen.
Malin färga håret på mej i tisdags och det blev helt misslyckat,skulle blivit castaniebrunt men blev svart på topparna och ljust längst upp :s
så vi cykla runt i stan för attt hitta en frisör som hade öppet klockan 7 på kvällen och det var det ju inte så många som var men jag beställde en tid till dagen efter och dom fixade färgen  då men DOM KLIPPTE HALVA MITT HÅR!!!!!!!!! :'( fast jag inte ville klippa nåt.
så jag lär ha uppsatt i typ ett halvår nu...
Idag så har dagen gått fort,sista timmen gjorde jag nt i matte C , jag fatta inget, orkade inte tänka ens för jag var så hungrig.
Nu har jag nästanpackat klart,bara några grejer kvar att lägga ner, ska bli så skönt att åka men endå inte ..
2 dagar!

åh jag saknar stockholm med lara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0