I'm gettin' sea sick

Helloo,förra veckan på tisdagen så följde jag & min syster med vår mormor och morfar till eskilstuna och var där i två dagar,vi gick på zoo och shoppa och bara var där liksom,rätt mysigt men ganska dött ställe!
de var inte en människa ute efter 8! men alla var uppe före 7..
Sen efter två dagar så åkte vi till stockholm och sov på hotell där en natt och gick på stan lite och kolla och så gick vi på bio på cosmonova, en sån bio skulle inte vara fel att ha hemma!
Dom här senaste dagarna har jag typ bara vart hemma,och tänkt,tänkt alldeles för mycket,saker som bara snurrar runt i mitt huvud och som aldrig verkar sluta snurra om dom inte får en lösning snart.
Jag,min mamma och syster följde med min mormor&morfar på bio igår kväll, "bröderna karlsson"..bra men ganska jobbig film, jag tycker de blir jobbigt att kolla när de blir för mycket strul haha,struligt alltså.
Sen så har jag legat vaken till 5 imorse för jag inte kunde sova och när jag väl blundade så kom lilla katten och antingen knocka mej i huvudet eller bet mej i fötterna,jobbigtjobbigt.
Jag vet inte vad jag ska göra nu, går nog ut och går sen ett tag..

några grejer jag köpte..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0