All the right friends in all the wrong places ,So yeah, we're going down

1 december idag!!!! hur mysigt som helst ju, och bara 23 dagar kvar nu!
Jag kommer ihåg förra året när man tänkte dagen efter julafton "aha bara ett år kvar tills nästa julafton då"
och ett år har redan gått?! :o
Igår efter skolan så tog jag,Theres, & Matilda bussen ner på stan för att handla julklappar, vilket jag hatälskar.
Jag hittade iallafall ganska mycket och nu har jag bara två julklappar kvar att köpa, vilket är VÄLDIGT BRA för att vara jag, jag brukar typ köpa julklappar 2 dagar innan julafton i vanliga fall..
Theres hitta oxå lite julklappar men Matilda köpte bara sminkborttagning.
Sen tog Theres bussen hem vid 17 tiden och jag och Matilda kolla runt lite till och sen gick vi och satt oss på nåt smörgåshak och värmde oss.
Sen tog jag bussen hem och åt spagetti&köttfärssås♥ och slog in julklapparna
och somna till scubs.

Idag så har vi media hela dagen låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååång.
Och vår grupp har ljud vilket gör dagen läääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääängre.
Sjukt tråkigt,bara att hålla ut 3 timmar till sen tar jag bussen raka vägen hem till min säng!

Ha en bra dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0