Det är så logiskt alla fattar utom du,du har inte en aning att jag tänker på dig precis just nu.

Jag ligger i min säng just nu, jag har vart hemma idag för jag är förkyld och kände mig hängig i morse men känner mig lite piggare nu,men vem är pigg på morgonen liksom?
Jag ligger och kollar på vad jag ska önska mig i julklapp eftersom hela släkten frågar nu vad man vill ha och man vet inte vad man ska säga och då blir det så att man säger pengar bara och jag är inte så att jag tycker det är kul att få ett kuvert med pengar på julafton när alla andra får julklappar, jag menar, hur kul är de på en skala?
För en stund sen blev jag utsatt för världens taskigaste skämt någonsin..........blev verkligen hur rädd som helst, tänker inte skriva vad de var men grymt taskigt var de iallfall.

Idag så skulle vi åka till IKEA och köpa en byrå åt mig för alla mina kläder ligger fortfarande i lådor och på golvet..
skulle även köpa en lampa och lite sånt men hoppas bara jag får följa med även fast jag har vart hemma annars blir jag sur..

Här är min framtida byrå, one of a kind♥♥♥
HAHAH nä halva sverige äger en.

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; detsamma bejb!;) hoppas du hitta nån fin byrå eller vad dom heter nuförtin :D<333333

2010-12-02 @ 20:22:02
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/
Postat av: tess

krya på dig till imorn! <333333

2010-12-02 @ 21:41:14
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0