I'm in the business of misery

Ligger i sängen nu, idag så har jag inte gjort ett smack!
Kolla på Victoria's secret gjorde jag och dom var så fina så jag nästa börja grina! (rim) haha största drömmen är ju absolut att vara modell för Victoria's secret! vem vill inte de liksom?!
Som sagt så ligger jag i sängen nu, ska snart kolla på ett långt Family Guy avsnitt som jag har laddat ner och sen imorgon är det fullrulle!
Längtar så grymt mycket till ett nytt år! har dock inte kommit på något nyårslöfte än, har haft samma i 3 år nu och det har vart att lära mig spela gitarr och det verkar ju inte vilja hända så kanske är dags att byta haha?
Fresten så har jag börjat blivit så där superhungrig direkt efter jag har borstat tänderna och lagt mig ner i sängen,jobbigt..så jag har börjat tagit med mig massäck till sängen!
Men like i said, Family Guy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0