Lay back, it's all been done before

Dagen idag gick grymt fort, vi jobbade inte så seriöst på någon lektion, på svenskan och engelskan så satt alla utspridda i klassrummet med sin dator, själv så låg jag på golvet under ett bord, sen hade vi lite resttillfälle då jag gjorde mitt träningsläraprov som gick väldigt bra haha.
Sen så behövde vi inte gå på no:n om vi var klar med allt så då slutade vi!
Jag och Matilda åkte ner på stan och kolla lite och sen kom Theres efter.
Sen tog jag bussen hem.
Nu ikväll så har jag faktiskt gjort köttbullar med mamma och ikväll ska jag bara ta det lugnt och inte tänka på en ända liten läxa för imorgon så börjar vi klockan 10 och slutar 13 sen är det JULLOV!


Kommentarer
Postat av: matildabästalind

vi slutar nog ännu tidigare än 13 ;) eftersom själva grejen på estraden börjar då, så kanske 12? :D<3333333

2010-12-21 @ 19:54:01
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0