move on

Idag så har vi haft ljud hela dagen lång,tråkigaste som finns kan jag ju säga!
Men vi hade fika med oss så dagen blev i princip en lång fikarast-dag haha.
På lunchen så åkte jag Theres och Matilda ner på stan och tog hål i öronen!
Jag och Matilda tog i tragusen och Theres tog ett vanligt.
Sjuuukt nöjd är jag!
Efter skolan så gick jag på stan ett tag med Matilda och kolla sen tog jag bussen hem.
Nu har jag bara legat och laddat ner musik till mobilen och inte gjort någon nytta alls, förutom att jag
har faktiskt plockat i och ur diskmaskinen!
Jag ska väl fortsätta ladda ner sen ska jag kanske få nån läxa gjord och sen blir det Grey's !

matilda visar upp armbandet hon fick haha

hahahahahah kolla min hand.

Kommentarer
Postat av: tess

jahaa är det tragusen det heter, hade jag ingen aning om :'D hahah puss på dig ;* <3333

2010-12-09 @ 08:26:39
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: matildabästalind

vilken tur att man är så snygg hela tiden :*<3333333

2010-12-09 @ 11:10:56
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0