hate hate hate

Åhherregud, har aldrig vart med om jobbigare dag.
När jag kom fram till stan så var det ett litet tag kvar tills bussen till Brynäs gick och det var ju verkligen
SNÖSTORM!!!!!!
ute
så jag gick in på Åhlens ett tag och kolla lite, bussen skulle komma 13.25 så jag gick ut till 20 över och när jag är halvvägs vid busshållplatsen så åker busshelvetet! den var till och med för tidig?!
så jag lärde pulsa i snöstormen från stan till Brynäs, när jag väl kommit fram så så hade min kroppstempratur sjunkit till typ -20 och min mascara var nere på kinderna istället för på ögonfransarna.
Sen när jag skulle hem så var det fortfarande SNÖSTORM och bussen var 10 minuter för seeen!!!!!!! så jag missade min andra buss hem, så jag lärde vänta i ännu en hel timme I SNÖSTORMEN, och SEN när den halvtimmen hade gått och bussen skulle komma så kom den inte?
det stog vid buss hållplatsen att den skulle komma 17.50 men ingen buss kom fram till 18.20 .
Och då frågade jag chaffören varför det inte kom någon buss 17.50?!? och då sa hon, den kommer bara varje timme.
MEEEEEEENNN VARFÖR STÅR DET DÅ ATT DEN KOMMER VARJE HALVTIMME DÅÅÅ ÅHH CPPP!!!!!!!
Jag hatar X-trafik mer än något annat :)
Sen när jag kommit hem så frös jag så grymt mycket och skakade så jag skulle kolla tempraturen och det stog på 34c, hatar det här äckliga vädret.och x-trafik.

Nu har jag iallafall skrivit klart det mesta av no-uppsatsen nu och känner mig lite hängig och har ont i huvudet efter allt spring i snön så ska nog bara försöka sova och kolla på baby mama.
Sov sött!

Kommentarer
Postat av: tess

hahahahha men ditt lilla söto va jag tkr synd om dig! <3333

2010-12-19 @ 23:44:07
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: matildabästalind

sv; du är snygg ;)

"Tack xtrafik, för att du fått mig att gå ner i vikt!" borde du skriva :D som masoud tycker ;)<333333

2010-12-20 @ 12:22:45
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0