So I made it even though Katie Told me that this would be nothing but a waste of time, And she was right

I måndags så var jag i stockholm med Lara!
Jag hittade totalt 1 tröja! på monki, jag la ner mer pengar på tåg&mat än på kläder, rätt onödigt kändes de..
Men Lara gjorde det värt de hihihihihihihihhhiihihiihihihihihihihih och buffeén♥♥♥.
Idag så har jag vart på stan med Malin, Elena & Olivia.
Jag köpte nyårskläder men vet inte om jag ska ha det..
Efteråt så gick vi hem till Vasdekis och kolla på film och åt mat, prövade lite kläder och Olivia färgade håret på Elena.
Sen vid 20.00 så gick jag och Malin hem till henne, jag åt kräm.
Och sen så kollade vi på smala sussie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0