What started out as a simple altercation turned into a real sticky situation

Igår så var vi hemma hos min mormor & morfar hela kvällen, fika,prata och kolla på postkodmiljonären & idol,typisk kväll hemma hos mormor! haha..
btw så kan jag inte fatta att Jay kom till finalen,blä.
Jag märkte oxå att tiden går grymt mycket saktare ute i Hedesunda än vad den gör i stan, för när jag var supertrött och påväg att klä av mig och lägga mig i sängen så var klockan bara 23:00 och då var de liksom ingen idé ens att gå och kolla på tv igen,för de orkade jag inte, jag sov iallafall kvar hemma hos mormor & morfar för jag orkade inte gå ut i kylan och hem.

Idag så vaknade jag vid 10, hade väldigt...obehagliga drömmar, jag låg iallafall kvar ett tag i sängen och läste några sagor som min morfar brukade läsa för mig när jag var liten, saknar dom tiderna!
När jag kom upp åt jag lite frukost sen bakade jag ♥havrekakor♥
Mormor har oxå bakat safransbullar till mig,grymt goda var dom!
Det blev ju inge mys heller idag.. så jag har typ bara spenderat min dag hemma hos mormor igen och tröstätit,hahah bästa stället för sånt ,men de är så jobbigt att sakna någon så mycket :(
men jag har iallafall oxå kollat på trolltider med min sötkusin.

Nu ligger jag i soffan och har kollat lite på Just like heaven, ser inte fram emot söndag eftersom jag inte hunnit göra något den här helgen.. men what to do?
aja,hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0