Malin gästbloggar !!

Hola malin här!! Efter som Gabbi är sämst på att uppdatera så får jag göra det :D.. Hon lever iallafall, vilket man inte kan tro... Idag började skolan (segt) Men dagen var endå ganska chill. För en gångs skull var maten i skolan faktiskt god :O Omg vad har hänt?? Dom har säkert vunnit på lotto eller nå sånt :P.. Plus att vi har fått värsta tv i vesterbulen :O.. Nåt måste ha hänt!.. Efter skolan väntade gabbi på att andres buss skulle komma och sen kom hon hem hit till mig :D.. Vi göra absolut nada, Hon är sämt på att ha kul med :'D ..

Btw: Idag ska min älskade Rabih vara med i lets dance :D. Kan inte vänta!! Tänk er han dansa Salsa! Jag dör bara jag tänker på det :O ... Aja lägger upp en super old pic på mig och min käre utomgalaxiga varelse :D

BYEBYE!!




i know that u like them !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du välja för linje till gymnasiet? :)

2010-01-09 @ 21:47:18
Postat av: Postat av: ,svar:

jag vet inte riktigt, kanske samspråk på vasa eller media på borgis eller samsam på vasa,helt ärligt så har jag inte bestämt mej alls :)

2010-01-11 @ 21:13:46
URL: http://annahagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0