summer?

varje dag så har jag tänkt skriva vad jag har gjort ,men de blev aldrig av lixom... men skriver lite kort om vad jag har gjort.
I onsdags så hade vi födelsedagsfest för olivia! vi gick ner på sommarkväll efter ett tag och där träffa vi massa folk,vid typ 2/3 kanske så hämtade mamma upp mej och så följde andrés med mej hem till hedesunda.
På torsdagen så hade vi vattenkrig,så blöt som jag blev blir jag inte ens när jag duschar,jag låg på marken och fick typ -20 gradersvatten över mej,de var gryyyyyyyyyyyyyyyyyymtkallt iallafall,men jag fick min hämd iallafall mohaha...
sen på kvällen så kolla vi på barnprogram och åt popcorn (L)
Idag så har vi inte gjort så mycket,jag lämnade han vid bussen vid 8 och nu kollar jag på Keeping up with the kardashians! finns inge bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0