För dig ska jag göra det tusen gånger om

Gokväll!
Jag sitter i min säng just nu och kollar på grey's , min kvällstradition.
Har just duschat och innan de så läste jag min svenska bok "Hunger spelen" som jag lär skriva en
bokrecension om så fort som möjligt..
I fredags så var det tjejkväll hemma hos malin! riktigt kul var de,lägger upp bilder när jag har tid.
Igår så gick jag på stan med Lara,Olivia & Malin, jag köpte bara lite julklappar till min lillesyster.
Sen på kvällen så kom min bebis och myste med mig resten av kvällen/natten.
Idag så låg vi och sega i sängen ett bra tag innan vi orka ta oss upp, han åkte hem och jag följde men pappa för att fira
Farsdag hemma hos min farfar.
Nu ska jag göra en kopp te & plugga lite matte innan jag sover!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0