I make mistakes, I am out of control and at times

Hellu jag sitter här med hårfärg i håret, det är askblond färg men för mig blir det brunt, om jag skulle köpa brun färg så skulle de bli svart för mig..
jag väntar oxå på att gossip girl ska sluta så jag kan kolla på de för jag spelar in.
Idag så har jag faktiskt skrivit klart en uppsats till no:n och så lär jag skriva klart min novell till svenskan men jag tror jag gör de imon istället..
Ikväll så har jag vart ute och gått i kylan med min Eros♥ och så har jag vart förbi hos mormor & morfar där nästan alla kusinerna var.
Idag är det sista dagen på lovet which sucks men imon så börjar vi klockan 11 och har bara två lektioner vilket är rätt chill men på tisdag så eftersom jag är hos mamma så lär jag gå upp typ kvart i 6 för att åka med henne in till stan.
Jag kom på att jag ska göra chokladbollar idag oxå!
Men nu ser jag att jag lär springa och lägga i lite mer färg!
PUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: The Kardashians

Hejhej, spana in min fanblogg om systrarna Kardashians. Följ även bloggen via bloglovin, följer gärna tillbaka ;)

2010-11-07 @ 20:58:21
URL: http://thekardashian.blogg.se/
Postat av: The Kardashians

Hejhej, spana in min fanblogg om systrarna Kardashians. Följ även bloggen via bloglovin, följer gärna tillbaka ;)

2010-11-07 @ 20:58:23
URL: http://thekardashian.blogg.se/
Postat av: tess

sv; hm en exakt sån tavla? trodde mormor hade gjort den :'D

saknar dig med gabbi! men vi ses imorn right? :D <333

2010-11-08 @ 00:33:53
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0