Teenage dream

Sitter i skolan nu, imorse så var jag på sjukhuset och prata lite, sköterskan var fetttttttttttttttttirriterande för hon kunde inte hålla blicken i mina ögon, hon typ kolla på mitt hår varannan sekund.
Men hon tog inge blodprov iaf vilket var tur, skulle börjat gråta på direkten isåfall.
Jag missade halva matten,har haft engelska ,hahahahah kul för vår klass är såååååå engagerad på lektionerna, typ 15/20 sover på bänken haha, snart har vi svenska & sen no, bara jobbiga lektioner efter varandra.
Fast vi slipper sista lektionen för vi ska till länsmuséet på studiebesök eller något.

En bild från i sommras när jag och Lara var i stockholm!

Kommentarer
Postat av: tess

hahahah det där är såå våran klass! :'D <3

2010-11-16 @ 23:53:52
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0