The most painful goodbyes are the ones that are never said & never explained.

Blä, idag stannar jag hemma, mår illa och känns som jag har feber, illamåendet tror jag att jag har orsakat själv eftersom jag har ätit så mycket som har innehållt mjölk och febern tror jag jag fick av någon av mina kusiner igår..
Idag blir det alltså bara ligga hemma och kolla på tv men jag har lovat mig själv att skriva klart novellen..
Och fresten så måste jag verkligen ha en drömfångare när jag sover för jag har verkligen hemska drömmar när jag sover vilket får mig att inte vilja sova.

oj hej fula ankungen haha

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

assöööööööööt!!!! :*<33333

2010-11-08 @ 12:40:50
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0