when the drugs dont work no more, get high on life

ÅH nu är jag äntligen hemma efter en håååård dag i skolan.
Imorse när jag skulle gå till skolan så blåste jag bokstavligt talat nästan bort, lärde typ stanna och hålla i mig i nåt när de kom vindar haha.
När jag väl kom till skolan så var jag utmattad och då skulle vi självklart ha svenska uppe i biblioteket HÖGST UPP i västertull... just my luck
Sen engelska när jag skulle skriva om "skottsk whiskey" för vår grupp skriver om Skottland..
Justde nåt som gjorde mitt liv ännu lite jävligare idag var att nån från fordon hade lagt en STINKBOMB i medias del, för att vara exakt ..vid mitt skåp, höll på att spy
Och på gympan så körde vi boxning, mycket jobbigare än vad jag trodde de skulle vara kan jag ju säga.
Och jag tycker inte om våran gympalärare nu ,hon gav mig & Matilda "halv frånvaro" bara för vi inte orkade efter ett tag och gick och satt oss i omklädningsrummet?
Aja men nu är ju iallafall hemma så ska sluta klaga, nu ska jag gå och duscha, sen lär jag träna till gympaprov som vi har till imon till imorgon...

SHALOM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0