baby that's what you deserve

schoho, Idag har vart min oturs dag tror jag,känns så iaf.
På morgonen när jag skulle åka upp för en trotoar här vid skolan med cykleln och cykelkorgen med datorn i och allt så ramlar korgen av och datorn hänger på styret och är 1 cm från marken,mitt headset snurrar in sig i styret och åker ur mobilen så det börjar spelas hög iyiyiy-musik på gatan...
Visst, kul för dom som såg de men jobbigt för mig kan jag säga.
Nu på eftermiddagen så har vi försökt fixa min domän eller whatever på datorn, funka för alla utom mig iaf så alla fick gå hem och jag sitter kvar här i skolan och är trötT.
Och pricken på i:et är väl att jag fick underskåp..men jag tänker inte använda det, bara att ha datorn i men jag tänker ha mina andra saker i mitt andra skåp.
Jag hoppas min tur vänder till ikväll så jag får ha lite roligt på min fredag..
Nu har theres kommit tillbaka till skolan så nu ska jag, matilda & theres gå på stan ett tag sen får vi se!




puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0