gubben i lådan

Godmorgon!
Igår var superkul!
Lagom ofräsch man kände sig i morse, vi orkade inte ta av sminket igår när vi kom hem (jag & malin)
vilket gjorde det ännu värre imorse, så vi låg typ och mumla "kolla inte på mig kolla inte på mig kolla inte på mig"
Nu har hon gått hem och jag har tagit bort det där äckliga sminket och ätit frukost!
Idag ska jag göra ABSOLUT ingenting!
Typ bara ligga hemma och kolla på en dålig film, vilket ska bli JÄTTESKÖNT.
Länge sen man gjorde nåt sånt.
Och imon ska vi gymma igen! jag fick det värsta av träningsverken idag känner jag..men värt de!
Jag lägger upp bilder från gårdagen lite senare för just nu orkar jag verkligen inte.

Kommentarer
Postat av: malin

Hahah ja fyfan jag gömde mig för alla som gick förbi mig på hemvägen :'D

2010-10-16 @ 13:26:17
URL: http://onesize.webblogg.se/
Postat av: emelie

men gud just det, hahahahha inte mats :'D jag tror han heter så på riktigt.. eller nåt :D

2010-10-16 @ 20:51:19
URL: http://emliah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0