“i forgave you for what you did, but i still die a little inside everytime i think about it.

Åh dö, jag har svenska nu och är så döende trött, vi sitter i sofforna och facebookar som vanligt.
Jag stressade så grymt till skolan, klockan var 08.22 när jag åkte men iof så tar de bara 3 minuter att cykla till skolan men det var extra jobbigt idag för jag hade en 15kg väska som nästan knäckte cykelkorgen så jag lärde hålla upp den oxå medans jag cykla.
Nu ska jag spela lite super mario sen skriva novell som ska vara klar tills imon.
På engelskan så ska vi kolla på film och sen har vi no och matte sen gympa, IMON ÄR DET FREDAG OCH LOV! WOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO.

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; ja den högra sidan av den ja! :o<3333

2010-10-28 @ 12:13:20
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0