When Ahmed turns his turban around, you know shits about to go down

Hallååå, Nu har jag kommit hem från skolan och det är freezing cold everywhere,jag sitter typ och skakar.
Mamma skjusa mig till skolan och hem som tur var!
Idag i skolan så hade vi som vanligt två lektioner , matte & mediakunskap.
På lunchen så serverade dom bacon<3, jespers kommentar efter jag hade tagit:
- Fanns de nå kvar till dom andra efter du hade tagit?
Men jag menar, man måste ju ta chansen när man har den..
Idag så MÅSTE jag plugga, så är det bara och jag kan inte intala mig nåt annat.
Nu ska jag läsa lite matte! eller kanske kollar på top model..



Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; det var ett bra förslag! :D men det är ju så kallt... det är det negativa, men ska fundera på det :*<3

2010-10-18 @ 23:53:49
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0