You're such a doll sugar!

meeeen hallå i rutan! haha jag kom alldeles nyss hem från skolan, jag fick gå hem för jag fick skjus till skolan imorse av mama, men det gjorde inte så mycket för som tur var hade jag mina hörlurar <3
Jag är typ assssssstrött just nu, vi har haft noprov idag som otroligt nog gick ganska bra med tanke på att jag börja plugga igår!
Imorgon så ska alla mediaklasser ha nån aktivitetsdag tillsammans, hoppas på att vi ska göra nåt kul och att det INTE REGNAR!

18.30 så ska vi på husvisning i strömsbro..................................................................................






heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååhhh pluttinutt på sista bilden bebis!!!!

2010-09-28 @ 19:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0