you make me feel good

Ey, Idag hade vi den jobbigaste dagen i veckan och jag kände mig död varenda liten sekund som gick.
Varenda ord som jag säger skär i halsen och jag vill bara ligga under täcket föralltid med nån som håller om mig och värmer mig.
Nu på kvällen så tog jag endå kraft till mig för att cykla över till Malin för att kolla på idol & äta popcorn.
Fast jag tycker egentligen att idol är fullkomligt ointressant när det är kval.
Men det var en ganska bra ursäkt för få att träffa henne tyckte jag.
Nu har jag tagit mig en varm dusch och ligger nerkurad i min säng och kollar på "Raise your voice".
Jag hoppas att jag kan somna lite tidigare än vad jag gjorde igår så jag kanske känner mig lite bättre imon när vi har mediadag.
Sov sött!

får bli en supergammal egobild  som jag hitta nu sen typ 8:an hahahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0