varför läser du det jag skriver?

你好 ,som oxå betyder hej!
jag ligger i min säng och väntar på att kungarna av tylösand ska börja..
Jag är heeeeeeelt själv,och har jättetråkigt och något som gör det ännu tråkigare är väl att jag har blivit förkyld som resten av sverige blir vid den här årstiden.
Idag så har jag bara jobbat i 2 timmar, sen var jag ute på en liten promenad.
Imorgon så börjar jag klockan 11 som varje måndag så har jag två lektioner, och jag kom på NU,eller typ för en timme sen att jag har matteprov imon och jag kan inget och har inte boken hemma heller, blir ig och omprov på dedå...
现在我在电视所以再见!,som oxå betyder " nu ska jag sätta på tv:n så hejdå! "

imon får jag äntligen träffa mina bebisar igen!

Kommentarer
Postat av: nekkka

och vi får äntligen träffa dig igen! :D :* <333

2010-09-26 @ 22:41:29
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/
Postat av: tess

hihihi du är vår bebis med :D <33

2010-09-28 @ 13:11:29
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0