BikBok

Idag så började jag lite med min hemsida på datakunskapen, den kommer bli niiiice om den blir som jag vill hehhheh.
På rasten åkte jag och Matilda hem till mig och hämta mina pengar sen så åkte vi tillbaka till stan och sprang medans vi höll på att blåsa bort till Valbo bussen.
Har inte ansträngt mig så mycket på veckor , kändes det som.
Theres hoppade oxå på bussen lite senare.
Andelningen att vi åkte till Valbo var att det var 50% rea på alla kläder inne på BikBok!
Som förövrigt är min favoritbutik.
Detta är vad jag köpte..

Hur billigt som helst blev det! WOOP WOOP

Kommentarer
Postat av: määäth

Snyggaaa! :D Och fan att inte den där byxdressen fanns i större storlek! Då hade jag köpt den också!!!<3333333

2011-04-07 @ 19:50:56
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0