Du som tror på karma, och kallar dig lärd, Borde veta att i nästa liv blir du ingenting värd

Idag var vädret perfekt, det var så grymt varmt och skönt, termometern stod på 25 grader hemma hos oss och jag har gått runt i bikini nästan hela dagen!
Och idag så grillade vi ute för första gången på året oxå.
Jag kan inte fatta att det bara är två månader kvar till sommaren och tills jag gått ut ettan, två månader. GUD.
Aja, idag har jag gjort ingenting och imorgon ska jag jobba och hem till pappa igen.
Nu ska jag fortsätta kolla på 27 dresses.



Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Folk kommer stå på kö för att komma in ;)

2011-04-17 @ 11:38:51
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0