erase me

Igår så gjorde jag inte så mycket, min lilla mormor fyllde år så vi var där hela för- och eftermiddagen och firade henne.
Dom åt smörgåstårta medans jag kollade på(...) och sen fick vi glass och jordgubbar och frukt! mmm
Sen skjusa mamma mig och min lillesyster hem till pappa.
Hade så GRYMT ont i huvudet.
Så jag tog en ipren.
Sen blev det bra.
Sen så packade jag lite till Turkiet, bättre tidigt än aldrig liksom??????

Idag så var jag i skolan littttte så där, hade lite matte, inge engelska så Jag, Theres, Matilda, Emelie, Martina & jesper åkte ner på stan och kolla lite, jag hittade två par solglasögon,vet dock inte om jag ska lämna tillbaka nåt av paren..
Och så köpte jag en tröja på HM rean och två ringar och en bikiniöverdel som jag inte skulle kunna leva utan♥♥







Kommentarer
Postat av: sarah

avvis på ringarna :o

känner mig snål och får skylla mig själv... men jag vill dock f-arande ha de (a)

2011-04-05 @ 16:28:23
URL: http://sweetsisters.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0