forever alone

Heeeelllåååååå, Blev att göra igenting ikväll.
Låg i min säng för ca två timmar sen och hade ångest för att jag inte skulle göra nåt, och kände liksom att en pizza skulle lösa alla problem.
Tog cykeln till pizzan och köpte en margarita, och ja, den löste problemen<3
Har suttit här i min säng helt själv(forever alone) och kollat på O.C och bokstavligen tryckt i mig den.
Vart inne på emelies blogg och suttit och skratta lite för mig själv.
Nu har jag ångest för att jag åt pizzan och sitter faktiskt och överväger om jag ska gå ut och gå. Nu ser nog alla ut så här :O när dom läste det. Iaf matilda ;););))))))))
Aja nu ska jag fortsätta med ingenting.
Hejdå.

räddningen

Kommentarer
Postat av: emelie

jaaaaaaaa hon var cool som gillade sex <3<3<3<3



JAG LÄSER DIN BLOGG MEEED

2011-08-26 @ 21:45:48
URL: http://emliah.blogg.se/
Postat av: Matilda

hahahahhahahhahahahahahah jag satt så här :OOOOOO!!

och gotteligottgott med pizza! Själv åt ja kebab igår! ;);););) och pizzasallad!!! <3333<3<3<3<3



puss :*<3333333333

2011-08-27 @ 10:46:08
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är rolig du!

2011-08-29 @ 20:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0