julstämning

Idag så gick jag upp vid 2 tiden och bestämde direkt att jag skulle baka julgodis.
Så jag och mamma var till ica och köpte det jag behövde, hahah jag tycker så synd om hedesundas icapersonal för det e dom som typ har sett mig när jag e som äckligast, pallar aldrig sminka mig eller nåt när jag ska till ica, men som tur så älskar dom mig som jag är♥♥♥
Så idag så har jag stått i köket hela dagen med julmusik och slavat, riktigt mysiiiigt, har gjort rischoklad, knäck, gräddkola och ischoklad, hahah kommer nog dock bara räcka i högst en vecka..

bild från google, mina såg så tacky ut med webcameran..

Kommentarer
Postat av: tess

Alla älskar vi dig som du är (L)

och ta med o bjuuuuud!!!

2011-12-12 @ 08:46:36
URL: http://tesssjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0