Blessed are those who give without remembering. And blessed are those who take without forgetting. - Bernard Meltzer

HEJEHJ.
Kände att det var ett tag sen jag skrev nåt nu så tänkte passa på nu när jag verkligen inte har lust men ändå mer lust än vad jag har haft tidigare att skriva...
Under dom här dagarna så har jag typ gått i skolan, firat julafton, ätit, ätit, varit med fina Mattias och typ inte så mycket mer.
Idag så har jag vart till frisören och slingat resten av håret osv, asså... jag e nästan blond nu.. började nästan gråta när jag såg nyanserna i spegeln efter hon hade tvättat ur färgen, fick en chock för det var så ljust, men jag har typ börjat vant mig nu och tycker det är okej.. nästa gång kan jag iallafall färga den färg jag vill ha.
Och självklart säger mamma, min syster, mormor osv att det e fint för jag har blivit "en av dom" nu eftersom alla dom e blonda.. och jag har ju alltid har haft mörkt hår nästan så..
Efter frisören gick jag lite på stan och köpte lite presenter och köpte även en långkjol till mig själv och ett armband.
Aja, jag har tagit massa bilder från julafton och på mina julklappar och mitt hår, köp osv men kan inte lägga upp för jag e hos mamma och har inget man kan sätta i minnes kortet i OCH SÅ VIDARE..men ska lägga upp sen.
AJA, just nu ligger jag i min säng och lyssnar på min Timbuktu och dricker julmust och äter chocklad och tror jag ska kolla på Cougar Town lite nu.

P.SSSSSSSSSSSS det e mycket ljusare irl än vad det ser ut på bilden.
xo

Kommentarer
Postat av: Matilda

OMG SEXY BITCH!! kanske jag också ska "blondera" mig...... ;););););)

2011-12-27 @ 21:25:45
URL: http://mbln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0