Valentine's dag

Idag är det Alla Hjärtans Dag, dagen som alla singlar hatar och dagen som alla par älskar.
Själv så blev jag bortvald för en fotbollsträning, it burns.
Men jag har ju mina fina vänner.
Min fina vän Malin & jag ska istället gå på bio och mysa till Burlesque.
Hennes kille bor ända uppe i Kiruna så det är inte jättelätt för dom att ses, men hon har nog fått en blommbukett eller två ändå!
Efter bion så kanske vi tar lite sushi sen blir det hem och sova!
Ha en fin Alla Hjärtans Dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

nej Gabbi jag har inte fått nåt... PUSS LOVE U!!! SKULLE ALDRIG GÅ PÅ FOTBOLL ISTÄLLET FÖR DIG!!!

2011-02-14 @ 17:56:21
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0