Sagt vad jag tyckt men det är fult ändå

Sist jag kollade på klockan inatt så var den typ 6.30 , jag skulle upp klockan 8.30 och jag kunde helt enkelt inte somna, men jag somnade strax där efter och bokstavligen flög upp när larmet gick av vid 8.30 och det kändes som jag inte ens hade sovit en sekund.
Idag så har jag vart och lämnat pengar på helges och kollat lite på stan när jag vänta på bussen hem och ikväll
så har jag försökt gjort mig sysselsatt så jag blir trött till ikväll, har städat och vart ute och gått..dock för att köpa choklad..
Nu ska jag bara vänta till top model 15 börjar och sen göra kväll!
puss!

Kommentarer
Postat av: malin

Gabbi! inte choklad nu!!, vi ska ju bli dom nya victoria secret!!!. Har en stor fet godipåse med choklad i men jag håller mig ;)

2011-01-10 @ 20:12:12
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0