Where is the moment we needed the most

Igår så var jag på bio, filmen som vi såg hette "du kommer möta en lång mörk främling" och den sög verkligen.
Efteråt så istället för att ta bussen hem så våldgästade jag Malin, vi pratade, åt godis och kollade på supersugen, och sen så sov jag där.
Malin vill bara säga att du är bäst på att få mig på bra humör!♥
Imorse så vaknade vi jättetidigt, tyckte jag iaf... klockan var 10.30! på en söndag..
och då gick vi ned och åt frukost och sen så fixade jag mig och åkte till mitt jobb.
På jobbet så bakade vi bara chokladbollar sen efter så var det 40 min tills bussen skulle komma så då passade jag och Amanda på att gå och köpa kebab, var så gryyyyyyyyyyymt gott med tanke på att jag inte har ätit riktig mat sen fredags.

Nu har jag duschat och ligger i sängen och väntar på att den nya säsongen av Solsidan ska börja!


Kommentarer
Postat av: malin

jag älskar dig Gabbi <3

2011-01-17 @ 11:27:18
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0