super bass

Nämn något som gjorde dig glad igår: Malin!

Vad gjorde du kl 08 imorse: klädde på mig

Vad gjorde du för 15 min sedan: typ, skrev

Det sista du sa högt: Vad var det sista jag sa högt?

Det senaste någon sa till dig: Är du min älskling eller?!

Vad har du druckit idag: havremjölk & apelsinjuice

Vad var det senaste du åt: knäppkorv♥

Vad var det senaste du köpte: knäppkorv♥

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit

Vad är det för väder hos dig nu: ser inte, gardinerna är för

Godaste glass-smaken: chocklad ofc, eller classic vanilla

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag kommer inte tro på det förns jag ser det med egna ögon.

Sover du tungt: ibland, ibland inte

Drömmer du mardrömmar: JAAA, men har haft ovanligt några mardrömmar på sista tiden :o

Trivs du med ditt jobb: helt okej chill

Favoritklädsel: Beror på humör och årstid

Favorit låt just nu: Just a dream - nelly , rocketeer - far east movement, många
Vad ser du om du tittar till höger: Emelie & Martina
Vad gör dig glad just nu: musiken
Vad ska du göra härnäst: ha arbetskunskap...
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: är inte på nåt humör men är trött & fryser
Favoritgodis: persikor,sura meloner och vanilj/äppel hjärtan!
Kläder just nu: svart tshirt, svarta jeanstights och typ en röd mobilbehållare?

Sommarplaner: resa,kompisar, och bara vara lycklig!

Hur många kuddar sover du med: jag gör en mur av mina kuddar runt mig när jag ska sova så typ 7 st?

Spelar du något instrument: nej men mitt nyårslöfte har vart i ca 3 år att lära mig spela gitarr så kanske ta tag i det!

Morgon eller nattmänniska: natt.

Vad är viktigast för dig: Familj, Vänner, Dom jag älskar.

Är du kittlig: ja

Snarkar du: absolut inte! helt säker

Stjärntecken: kräfta

Äckligaste insekten: Spindlar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Längtar du mest efter just nu: Sommaren

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0