Well looky here looky here ,Ah what do we have?

Inatt lyckades jag inte somna förns klockan 7 på morgonen, efter mamma hade åkt till jobbet...helt sjuuuuuuukt hur dygnet har vänts för mig, men ikväll så ska jag försöka somna något tidigare.
Medans jag väntade på bussen hem så gick jag på stan en sväng, köpte en ansiktsmask, en sån där som man hänger runt halsen som man kan ha mobilen i (bra för mig som slänger mina mobiler i golvet hela tiden) och ett mörkt läppstift, det var dock inte som jag ville ha det såg jag när jag pröva det hemma, det var alldeles för glansigt,jag ville ha ett matt och det var lite för ljust...

På bilden så kanske det ser mörkt ut men det gjorde det inte på..

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; ah men jag kan beskriva det för dig, det såg ut som att jag precis hade kommit hem från att ha lekt i lera och blivit slagen av nån stark sak.. :'D <3333333

2011-01-05 @ 22:49:10
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/
Postat av: tess

tjaa gabbi! va man inte har sett elr hört något från dig! :( men diggar läppstiftet!

blir kul o se dig i skolan igen ;* <333

2011-01-05 @ 23:56:57
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0