gimme that

åhh.. har inte bloggat på jättelänge nu, har mestadels jobbat och den lediga tiden har jag antingen vart med kompisar eller familjen och nu har jag vart hos mamma ett tag och så har vi vart i eskilstuna lite och så glömde jag självfallet datorladdaren hemma hos pappa satt jag har inte riktigt haft tillgång till en fullt funktionerande dator och imorgon så åker jag till Stockholm i tre dagar, vi ska gå på stan och Grönan och lite sånt så jag kommer ha sån jääävla ångest när jag kommer tillbaka för jag kommer ha så jävla mycket bilder att lägga upp och så..
Men tänkte bara berätta det, nu ikväll så har jag vart på Gävle Strand med Amanda och Joanna, vi tänkte grilla marschmallows? och mysa men vi fick ju inte igång grillen satt.. som tur var köpte jag och Amanda med oss en Gouter macka<3
Aja nu ska jag sova för imorgon går bussen 8.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0