Visst du kan skratta och låtsas som ingenting, Men jag vet allt om dig för du har varit min ,Du är nån annan nu i och för sig, Men när du strippar och klär av dig är det samma grej

Idag så var jag på stan med Tessi, kolla efter lite kläder till fredag när det är skolavslutning.
Hittade en Korsett & en Kavaj.
HAHAHHA åh ,jag drog ner en hel hylla/ställ med ringar inne på Glitter, stackars tjejen som fick städa upp efter mig.
Men vad ska man göra om man är supersmidig och blir lite för stark ibland lix:P:P:P??!?
Sen satt vi oss på bänkarna i solen med glass & smootie och då börja några sliskkillar prata med oss  och fråga om vår facebook så då gick vi runt lite till sen gick vi och satt oss på en annan bänk istället.
Och Grattis till Sverige idag eftersom det är National dag idag!





Kommentarer
Postat av: matidå

vi går ju ut på tooorsdag! :)<3333333

2011-06-06 @ 20:31:24
URL: http://mbln.blogg.se/
Postat av: tess

HAHAHAHAH åhhh hade ju nästan glömt det där med ringarna! :'D <33333333

2011-06-06 @ 21:42:42
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0