please save me tonight

Lika som igår låg jag uppe och prata på skype till kl 5 på morgonen, vid två på eftermiddagen skulle jag kunnat sovit i 7 timmar till för jag var så trött men tvingade upp mig själv.
Åt lite frukost och fixade mig, trodde ju att jag skulle få uppleva nåt annat än mitt rum idag men inte det. Det regnar ju som vanligt.
KAN DET BLI SOLIGT OCH VARMT SNART ELLER!?!?!????
Vi hade faktiskt tänk nattbada men så blir det ju inte nu, får väl ligga och kolla på O.C hela kvällen och sen kanske jag får sällskap på skype om jag har tur.
Men nu ska jag gå till min mormor och morfar.
possposs!


Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahaha det borde du va! :D

min häxa till mamma är vad det är.. <3333



hahah aww, du är så söt som gör iordning dig INNAN du vet om du ska göra något! :* <333333



2011-06-17 @ 15:29:07
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0