I love to play the blame game,till about 2am and I call back and I hang up and start to blame myself

Idag så har jag gått ut ettan! helt sjukt hur fort det här året har gått!
Är nöjd med mina betyg, tänker dock satsa högre nästa år.
Efter vi hade slutat åkte vi till Vasa och kolla när Jazzettorna sjöng och sen kolla vi lite på utsparken, jag vill oxå ta studenten nu!!!!!!! hoppas dom här två åren går fort..
Efter åt gick jag lite på stan, träffa Olivia och gick med henne sen, vi gick typ runt i cirklar inne på HM.
Sen gick vi och satt oss i Boulongern med Will.I.am och Roy.
Efter ett tag så kom Daniella och då gick vi lite på stan sen satt vi oss på George's. BlaBlaBla













Kommentarer
Postat av: tess

våra bilder kommer likna varandra vääldigt mkt! ;)) <3333333

2011-06-09 @ 23:57:06
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0