unthinkable

Att gå till skolan klockan halv 9 idag var inte så kul när man har sovit tills klockan 1 varje dag den senaste veckan..
Var liite trött, men lektionerna gick fort.
Efter skolan gick jag på stan ett tag med Tamara, hitta lite saker men osmart som jag är så köper jag allt jag "behöver" när jag får pengarna i början av månaden + att jag har köpt lite presenter nu oxå.. fanns inte så mycket kvar på kontot..
Men vad ska man göra liksom?????????
När jag kom hem så la jag mig och läste en bok från svenskan och somnade därefter, får väl hoppas att jag somnar i rimlig tid ändå.
Nu ska jag ta lite soyguuurt och kolla på O.C.

Kommentarer
Postat av: nesrin

jag förstår dig haha.. jag sover oxå jämt vid 1 tiden och vaknar tidigt för att dra till skolan -.-

2011-03-08 @ 11:19:06
URL: http://nesrins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0