miss independent!

Äntligen fredag! har gått och räknat ned dagarna sen måndags.
Idag så hade vi bara tre lektioner i skolan så det var skönt.
Efter skolan gjorde jag ett litet ärende med malin.
Blir så grymt less på att snön kommer tillbaka, typiskt Sverige, hoppas bara den försvinner lika snabbt igen, eller försvinner och försvinner, hoppas det som försvann av snön försvinner igen + allt annat.
När jag kom innanför dörren hemma såg jag ut som the snowman himself haha.
Vad gör jag nudå?
Nu ligger jag i sängen och dricker smoothie och kollar på O.C.
Skulle först vara hemma och mysa med sällskap men det fick jag inte så då tänkte jag följa med Tamara & Cindy på en fest istället, men när jag sitter där på sängen fullt sminkad och påklädd så säger Tammy att hon ska dra snart så det var ingen idé att vi kom dit, så nu palla jag inte helt enkelt.
Får bli att ligga hemma denna fredag oxå.





Kommentarer
Postat av: larre

ANDRA BILDEN, AHAHAHAAHAHAH orkar inte ahahahahahahahahahahaa

2011-03-19 @ 12:18:03
Postat av: gaby

Vadå vad menar du? menas det att jag är fin? :):P<3333333

2011-03-19 @ 12:39:28
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0