Hemma.

Hejhej nu är jag hemma igen.
Jag grina typ hela vägen från hotellet till flygplatsen igår haha.
Nu lär jag vänta ett helt år för att komma tillbaka.
Och jag har ju världens sämsta tur.
Jag vart sjuk för ANDRA gången sista dagen där, det kändes inte så kul,men hann sola och bada lite och säga hejdå till alla.
Planet gick 23.50 och kom hem till hedesunda vid 7 på morgonen.
Är typ helt död idag, vaknade vid 16 tiden.
Mår fortfarande inte helt bra, får se om jag kommer till skolan imorgon, annars kommer jag på fredag!
Lägger upp bilder sen!
puss!

Kommentarer
Postat av: tess

sv; heheh neej de blev de andra (a) men nu har så många sagt de första så kande blir dem oxå ;)

och du är hemma! jag har inte sett bilder elr nå! och du o jag på bussen imorn :D <3333333333

2011-05-12 @ 18:36:19
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: Viljarelle

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-08-02 @ 12:23:23
URL: http://viljarelle.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0