Laugh when you can, apologize when you should, and let go of what you can't change. Life's too short to be anything but happy.

Sitter i skolan nu och försöker skriva lite information om Virginia Woolf men mitt huvud döööödar mig och min koncentration är inte alls i bruk just nu.
Vill bara hem och sova och aldrig vakna mer, e.m.o
Märks verkligen att alla börjar bli deprimerade nu, alla ser typ ut som döda stenar.
Vill bara att Julafton och Nyår ska komma nu så allt e överstökat så vintern och den snart kommna snön kan försvinna så fort som möjligt.
När jag kommer hem ska jag äta, äta och äta lite tror jag, kanske försöööööka att plugga och försöka få upp min säng i mitt rum utan att döda mig själv, förhoppningsvis får jag väl hjälp då med det. att ta upp sängen alltså.
Och nu när alla är deprimerade så har jag ingen att skratta med nu på engelskan för Emelie & Martina är ju inne i deras lilla musikvärld där ingen än dom själva existerar och jag e helt alone här i den kalla världen..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0