Pretty words are not always true, and true words are not always pretty.

Heeej.
Idag var jag konstigt nog pigg, iaf när jag väl kommit till skolan.
Vi hade bara två lektioner för gympalektionen som vi skulle åka skridskor på blev inställd som tur var, annars skulle jag ha brutna ben nu:).
Efter skolan åkte jag ned på stan med Tamara & Theres.
Det kom fram en zigenartant med guldtand till mig när vi stod i kön till swedbankautomaten och bad om pengar till hennes "Handikappade son".
Jag var verkligen jääääätterädd att hon skulle typ lägga en förbannelse på mig efter jag sa att jag inte hade nå pengar åt henne..
Och hon typ kramade mig och bad och allt, obekvämt situation.
Aja jag köpte iaf en farsdagpresent, silicondroppar till håret och en tröja.
Efter Tamara & Theres hade gått så träffade jag på Stina & Louise och så stod vi och prata ett tag , sen så gick jag och Stina och fikade på gamla Wayne's.
Sen så åkte jag hem vid 3.
Nu sitter jag här i vardagsrummet och känner mig äcklig och väntar på maaaat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0