I like when you smile, but I love when I'm the reason

Håller på dör just nu.
När jag cykla till bussen trodde jag jag hade råkat ställa om klockan eller nåt och gått upp alldeles för tidigt bara för det var så mörkt ute.
På vägen till skolan så var det nåt fyllo som körde 0,5 m framför bussen och tvärnitade ett antal gånger så busschaffören höll på att köra in i honom och när bussen försökte köra om honom så körde han rakt ut i vägen?!? #dödsångest
Jag kom iaf fram till skolan, och idag har jag utvecklingsamtal...haaaaatar utvecklingsamtal.
Efter skolan ska jag till Lara och kolla när hon klipper/färgar håret, spännade och se hur det blir hihihih.

Min lillesyster sa att jag såg ut som en kinesisk skolflicka idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0